söndag 17 maj 2009

Puss?



Jaha ja, så man skrev visst här inatt iaf då. Jaja, jag ska iaf radera massa gamla inlägg i hopp om att folk som vet vem jag är men jag inte kallar vänner ska läsa. Det vill vi inte, nej, alldeles för utlämnande.

Igårhade vi grillfest hos brorsan, trevligt, jao. Söp som ett as som vanligt, o idag mår jag som jag förtjänar. Hade ju kul o så, men fick reda på en massa jävla skit jag inte vill veta, o det känns förjävligt. Jaja, är väl så det är..

Fick en flashback förrut o jag är helt säker på att nån fick en puss på munnen igår. Frågan är bara vem? Hm... Pussade tydligen de flesta, men på kinden då. Men för någon dög inte det, o han fick på munnen. Men vette fan vem... Damn störande.

Kom massa fjortisar igår oxå, men fick stå ut. Men dom har sett min bildagbok o detta gillar jag inte alls. Därför ska jag radera min bloggadress därifrån o lite här oxå.


Imorn ska jag iaf ta massa prover igen för den nya utredningen, sen till psykologen o sen magnetröntgen. Så är det. Längtar tills morgondagen så jag kan få slippa baksmällan.


Nej, nu ska jag radera massa minnen. Bye.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar