söndag 7 juni 2009

Student o ångest



Jävlar det var längesen jag skrev här... Jaja, är väl för att jag inte har så mycket att säga, vet inte om någon läser (iaf inga kommentarer) men skulle nån jag känna men inte tycka om göra det så vill jag inte vara personlig längre. Därav raderandet av massa inlägg.

Har tagit studenten iaf, underbar dag, medans kvällen gick åt helvete. Jag hade världens ångest o började böla. blev ledsen för att klasskompisarna bara gick ifrån mig hela tiden, o fick inte plats o vara med dom. Tjejen som hade fixat biljett för mig åt min kompis hade den plötsligt inte, så kompisen fick åka hem igen. Japp, så jag mådde piss, söp lite till o åkte hem o sov. Så den kvällen vill jag bara glömma. Dessutom kom bara två av alla vänner jag bjöd till mitt kalas... Borde ju vara van, men.. Iaf.

Jag är jättetrött, har bajsont o är uttråkad. Kul. Har levt på kakor o tårtor o skitmat i flera veckor nu säkert, o vi har alltid massa sånt hemma så orkar inte bry mig. Bra.. Nej.
Hejdå /Bambi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar