måndag 11 maj 2009

Piercad









Har bajs värk som vanligt, men piercat öronen idag. Gick bra, hoppas bara att det funkar den här gången o inte läker ut. Tredje gången gillt? Hade ju såå gärna velat pierca kidnerna eller medusa, men det är dom där jävla ärren.. Fan oxå att det ska bli märken efteråt! ><



Menmen, så är det iaf. Funkar det så blir jag väldigt glad, jag som älskar accesoarer! O då vet jag iaf att jag kan ha chans att lyckas med andra piercingar, gillar ju även tragus o conch.



Ätit bra igår o hyfsat idag, men jävla sugen på att äta hela tiden. Idag kan jag nog hålla mig iaf. Ledig imorn så ska tvätta, städa o fixa här hemma. Även laga massa mat för veckan o försöka plugga lite. Tänkte gå till VC o ta massa prover oxå, ska ju göra en ny utredning för kroppen. O magnetröntgen för benet är nästa vecka, YES!



Beställt massa skor från Ellos o Halens, hoppas jag hittar nåt. O hoppas att klänningen jag vill ha blir bra o FINNS KVAR när studiebidraget kommer!

Visade sig nu att det finns balbiljetter, o vill ju självklart gå men nu hade jag ställt mig in lite på att inte gå. Jag har ju trots allt inte råd... O att lyckas hitta salong med rimligt pris o TID för sminkning o hår SAMMA dag? Tjena!



Jaja, får väl se...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar